| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
İnsan kaynakları yönetimi ve organizasyondaki yeri
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 1
|
| 2 |
İnsan kaynakları kavramı amacı ve önemi
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 2
|
| 3 |
İş analizi ve iş dizaynı
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 3
|
| 4 |
İnsan kaynakları planlaması
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 4
|
| 5 |
İşe alım süreci ve seçim
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 5
|
| 6 |
Eğitim ve geliştirme
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 6
|
| 7 |
Performans değerleme
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 8
|
| 8 |
Kariyer planlama
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 7
|
| 9 |
Ücret yönetimi
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 10
|
| 10 |
İş değerleme
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 9
|
| 11 |
İş güvenliği ve işçi sağlığı
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 11
|
| 12 |
İş-Yaşam Dengesi
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 12
|
| 13 |
İş Doyumu ve Motivasyon
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 13
|
| 14 |
Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi
|
|
İnsan Kaynakları Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım Kitabı, Bölüm 15
|