| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Pazarlamanın Tarihçesi ve Dönemleri
|
Ders Kitabı: "Fizikselden Dijitale: Dijital Pazarlamanın Temelleri" Sayfa:1-9.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 2 |
Dijital Pazarlamanın Temelleri ve Dijitalleşmenin Etkileri
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlamanın Mikro ve Makro Çevresi" Sayfa: 9-23.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 3 |
Dijital Pazarlamanın Mikro Çevre Unsurları
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlamanın Mikro ve Makro Çevresi" Sayfa:34-40.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 4 |
Dijital Pazarlamanın Makro Çevre Unsurları
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlamanın Mikro ve Makro Çevresi" Sayfa:40-48
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 5 |
Dijital Pazarlama Karması – Ürün ve Fiyat Stratejileri
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlama Karması ve Markalaşma" Sayfa:100-108.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 6 |
Dijital Pazarlama Karması – Dağıtım, Tutundurma, İnsan, Fiziksel Kanıt ve Süreçler
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlama Karması ve Markalaşma" Sayfa: 108-117
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 7 |
Dijital Pazarlama İletişimi Araçları – SEO, SEM, Sosyal Medya, Dijital Halkla İlişkiler
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlama İletişimi Araçları" Sayfa:138-146
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 8 |
Dijital Pazarlama İletişimi Araçları – E-Posta, Web Siteleri, Bloglar, Bağlı Pazarlama, İçerik Pazarlaması, Video Konferans Sistemleri, Etkileşimli Dijital Medya, Mesajlaşma Uygulamaları
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlama İletişimi Araçları" Sayfa: 46-150
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 9 |
Dijital İçerik Pazarlaması – Stratejiler, Formatlar ve Uygulamalar
|
Ders Kitabı: "Dijital İçerik Pazarlaması" Sayfa: 159-176.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 10 |
Mobil Pazarlama
|
Ders Kitabı: "Mobil Pazarlama" Sayfa:219-239.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 11 |
Dijital Müşteri Deneyimi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi
|
Ders Kitabı: "Dijital Müşteri Deneyimi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi" Sayfa: 271-292.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 12 |
Dijital Pazarlamada Büyük Veri
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlamada Büyük Veri" Sayfa: 303-329.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 13 |
Dijital Pazarlamada Etik
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlamada Etik" Sayfa: 349-387.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|
| 14 |
Dijital Pazarlamada Yenilikçi Teknoloji ve Trendler
|
Ders Kitabı: "Dijital Pazarlamada Yenilikçi Teknoloji ve Trendler" Sayfa: 433-457.
|
Tuna, Murat. Fatih. (ed.) (2024). Dijital Pazarlama Yönetimi, Özgür Yayınları, Gaziantep.
|