| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Reklamcılığa Giriş: Kavram, Tanımlar ve Reklamın Toplumsal İşlevi
|
Ünite 1, s. 3–14
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 2 |
Kültür Endüstrisi, Tüketim Kültürü ve Reklam İlişkisi
|
Ünite 1, s. 15–23
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 3 |
Reklamın Tarihsel Gelişimi ve Türkiye’de Reklamcılığın Dönüm Noktaları
|
Ünite 2, s. 24–39
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 4 |
Reklam Endüstrisinin Yapısı: Reklamveren, Ajans, Medya ve Destekleyiciler
|
Ünite 2, s. 33–41
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 5 |
Basılı Medyada Reklam: Gazete, Dergi ve Katalog Reklamları
|
Ünite 3, s. 44–55
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 6 |
Basın Reklamlarında Yaratıcılık, Ölçümleme ve Etkinlik Değerlendirme
|
Ünite 3, s. 55–62
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 7 |
Radyo Reklamcılığı: Özellikleri, Avantajları ve Yaratıcı Süreçler
|
Ünite 4, s. 64–81
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 8 |
Televizyon Reklamcılığı: Türleri, Üretim Aşamaları ve Yayın Politikaları
|
Ünite 5, s. 86–108
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 9 |
Televizyon ve Reklam İlişkisi: Yayın Stratejileri ve İçerik Tektipleşmesi
|
Ünite 5, s. 99–111
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 10 |
İnternet Reklamcılığı: Dijitalleşme ve Yeni Reklam Türleri
|
Ünite 6, s. 116–129
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 11 |
İnternet Reklamlarında Etkililik, Ölçümleme ve Kullanıcı Deneyimi
|
Ünite 6, s. 129–134
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 12 |
Mobil Reklamcılık: Türler, Teknolojiler ve Kampanya Yönetimi
|
Ünite 7, s. 136–148
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 13 |
Mobil Reklamlarda Ölçümleme, Analiz ve Yenilikçi Uygulamalar
|
Ünite 7, s. 148–154
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 14 |
Reklamda Etik, Yasal Düzenlemeler ve Denetim Süreci
|
Ünite 8, s. 156–184
|
Dağtaş, B. (Ed.). (2019). Medya ve Reklam. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|