| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Pazarlamadan Uluslararası Pazarlamaya Geçiş ve Küreselleşme Süreci
|
Ders Kitabı: Küresel Pazarlama Ünite 1, s. 3–10
|
Altınbaşak Farina, İ. ve diğ. (2019). Küresel Pazarlama, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 2 |
Küreselleşmeyi Hızlandıran ve Sınırlayan Etkenler
|
Ünite 1, s. 10–18
|
Altınbaşak Farina, İ. ve diğ. (2019). Küresel Pazarlama, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 3 |
Küresel Pazarlama Yönelimleri ve Yaklaşımlar
|
Ünite 1, s. 19–24
|
Altınbaşak Farina, İ. ve diğ. (2019). Küresel Pazarlama, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 4 |
Uluslararası Pazarlama Çevresi – Ekonomik ve Demografik Faktörler
|
Ünite 2, s. 33–42
|
Altınbaşak Farina, İ. ve diğ. (2019). Küresel Pazarlama, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 5 |
Uluslararası Pazarlama Çevresi – Kültürel, Politik ve Teknolojik Faktörler
|
Ünite 3, s. 52–70
|
Altınbaşak Farina, İ. ve diğ. (2019). Küresel Pazarlama, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 6 |
Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri ve Pazar Seçimi
|
Ünite 4, s. 74–93
|
Altınbaşak Farina, İ. ve diğ. (2019). Küresel Pazarlama, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 7 |
Küresel Ürün ve Marka Stratejileri
|
Ünite 5, s. 100–118
|
Altınbaşak Farina, İ., Gegez, A. E., Küçükaslan Ekmekçi, A. ve Er, İ. (2019). Küresel Pazarlama. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 8 |
Küresel Fiyatlandırma Stratejileri
|
Ünite 6, s. 128–146
|
Altınbaşak Farina, İ., Gegez, A. E., Küçükaslan Ekmekçi, A. ve Er, İ. (2019). Küresel Pazarlama. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 9 |
Küresel Dağıtım Kanalları ve Lojistik Yapılar
|
Ünite 7, s. 150–166
|
Altınbaşak Farina, İ., Gegez, A. E., Küçükaslan Ekmekçi, A. ve Er, İ. (2019). Küresel Pazarlama. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 10 |
Küresel İletişim Stratejileri – Reklam ve Halkla İlişkiler
|
Ünite 8, s. 174–182
|
Altınbaşak Farina, İ., Gegez, A. E., Küçükaslan Ekmekçi, A. ve Er, İ. (2019). Küresel Pazarlama. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 11 |
Küresel İletişim Stratejileri – Kişisel Satış ve Satış Tutundurma
|
Ünite 8, s. 183–189
|
Altınbaşak Farina, İ., Gegez, A. E., Küçükaslan Ekmekçi, A. ve Er, İ. (2019). Küresel Pazarlama. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 12 |
Doğrudan Pazarlama ve Dijitalleşmenin Küresel Pazarlamaya Etkisi
|
Ünite 8, s. 190–195
|
Altınbaşak Farina, İ., Gegez, A. E., Küçükaslan Ekmekçi, A. ve Er, İ. (2019). Küresel Pazarlama. Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 13 |
Küresel Pazarlamada Etik
|
Subaşı, S. (2022). Uluslararası Ticaret Odası Reklam ve Pazarlama İletişimi Kuralları Çerçevesinde Gerçeklik, Sosyal Sorumluluk ve Dürüstlük İlkelerinin Pazarlama İletişimi Etiği Açısından H&M Markası Üzerinden İncelenmesi. Turkish Journal of Marketing Research, 1(1), 55–70
|
Subaşı, S. (2022). Uluslararası Ticaret Odası Reklam ve Pazarlama İletişimi Kuralları Çerçevesinde Gerçeklik, Sosyal Sorumluluk ve Dürüstlük İlkelerinin Pazarlama İletişimi Etiği Açısından H&M Markası Üzerinden İncelenmesi. Turkish Journal of Marketing Research, 1(1), 55–70
|
| 14 |
Küresel Pazarlamada Güncel Eğilimler
|
Şeker, A. (2020). Dünyada ve Türkiye’de Teknolojik Gelişme ve Yüksek Teknoloji İhracat Trendleri.
|
Şeker, A. (2020). Dünyada ve Türkiye’de Teknolojik Gelişme ve Yüksek Teknoloji İhracat Trendleri.
|