| Hafta | Konu | Ön Hazırlık | Dökümanlar |
| 1 |
Bütünleşik Pazarlama İletişimine Giriş: Kavram, Tanımlar ve Gelişim Süreci
|
Ünite 1, s. 3–14
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 2 |
Pazarlama İletişimi Modelleri ve Etkiler Hiyerarşisi Yaklaşımı
|
Ünite 1, s. 15–24
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 3 |
Reklamın Rolü ve Pazarlama İletişimindeki İşlevleri
|
Ünite 2, s. 19–37
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 4 |
Reklam Türleri, Hedef Kitle ve Medya Seçimi
|
Ünite 2, s. 38–55
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 5 |
Halkla İlişkiler ve Duyurum Süreci
|
Ünite 3, s. 39–56
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 6 |
Halkla İlişkilerde Araçlar, Ortamlar ve Stratejik Planlama
|
Ünite 3, s. 57–63
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 7 |
Satış Tutundurma ve Kişisel Satışın Temel İlkeleri
|
Ünite 4, s. 65–80
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 8 |
Satış Tutundurma Araçları ve Kişisel Satış Süreci
|
Ünite 4, s. 81–93
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 9 |
Ürün, Fiyat ve Dağıtımın İletişim Boyutu
|
Ünite 5, s. 95–118
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 10 |
Marka, Ambalaj ve Mağaza İmajının İletişim Üzerindeki Etkisi
|
Ünite 5, s. 119–128
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 11 |
Ağızdan Ağıza İletişim ve Tüketici Davranışları
|
Ünite 6, s. 120–138
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 12 |
Yeni Medya ve Dijital Ortamda Bütünleşik Pazarlama İletişimi
|
Ünite 7, s. 144–158
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 13 |
Bütünleşik Pazarlama İletişimi Planlama Süreci
|
Ünite 8, s. 168–176
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|
| 14 |
İletişim Performansının Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi
|
Ünite 8, s. 177–183
|
Sever, N. S. ve diğ. (2019). Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Anadolu Üniversitesi Yayınları.
|