|
Dersin Dili
|
Türkçe
|
|
Dersin Düzeyi
|
Lisans
|
|
Bölümü / Programı
|
İşletme
|
|
Öğrenim Türü
|
Örgün Öğretim
|
|
Dersin Türü
|
Seçmeli
|
|
Dersin Öğretim Şekli
|
Yüz Yüze
|
|
Dersin Amacı
|
Bu dersin amacı, pazarlama alanındaki güncel gelişmeleri ve değişen pazarlama anlayışlarını öğrencilere tanıtmaktır. Öğrenciler, pazarlamanın dinamik yapısını kavrayarak yeni yaklaşımları analiz edebilme, pazarlama teorilerini güncel uygulamalarla ilişkilendirebilme ve eleştirel düşünme becerisi geliştirme hedefindedir.
|
|
Dersin İçeriği
|
Ders içeriği; pazarlama alanında güncel tartışma konularını kapsamaktadır. İşlenecek başlıca konular arasında postmodern pazarlama, dijital pazarlama, nöropazarlama, sürdürülebilirlik, etik, deneyimsel pazarlama, müşteri ilişkileri yönetiminde yenilikler, sosyal medya pazarlaması, marka yönetiminde güncel eğilimler, veri tabanlı ve içerik pazarlaması, mobil pazarlama ve yeşil pazarlama yer almaktadır.
|
|
Dersin Yöntem ve Teknikleri
|
Anlatım, tartışma, makale incelemesi, örnek olay analizi, grup çalışması.
|
|
Ön Koşulları
|
Yok
|
|
Dersin Koordinatörü
|
Yok
|
|
Dersi Verenler
|
Doç. Dr. Sıddık BOZKURT
|
|
Dersin Yardımcıları
|
Yok
|
|
Dersin Staj Durumu
|
Yok
|
Ders Kaynakları
|
Kaynaklar
|
Üzerm, N. (Ed.) (2022). Pazarlamada Güncel Gelişmeler. Nobel Yayıncılık, Ankara.
|
|
Ders Notları
|
Üzerm, N. (Ed.) (2022). Pazarlamada Güncel Gelişmeler. Nobel Yayıncılık, Ankara.
|
|
Ödevler
|
Var
|
|
Sınavlar
|
Var
|
Ders Yapısı
|
Matematik ve Temel Bilimler
|
%0
|
|
|
Mühendislik Bilimleri
|
%0
|
|
|
Mühendislik Tasarımı
|
%0
|
|
|
Sosyal Bilimler
|
%40
|
|
|
Eğitim Bilimleri
|
%0
|
|
|
Fen Bilimleri
|
%0
|
|
|
Sağlık Bilimleri
|
%0
|
|
|
Alan Bilgisi
|
%60
|
|
|