| Sıra No | Açıklama |
|
1
| 1. Sorunu tanımlayarak sorunun nedenini, nasıl ortaya çıktığını, sonuçlarını ve kiminle ilgili olduğunu açıklar. |
|
2
| Sorun çözme ile ilgili kaynakları ve bilgileri tanımlar. |
|
3
| Çok sayıda, yeni ve esnek çözümler üretir. |
|
4
| En uygun çözüm yolunun seçimin açıklar. |
|
5
| Sorun çözmede liderliğin önemini açıklar. |
|
6
| İşletmelerde ortaya çıkan sorunları grup çalışmaları yoluyla tartışır |
|
7
| Başarılı iletişim sürecini açıklar. |
|
8
| Organizasyondaki iletişim kanallarını ve araçlarını açıklar. |
|
9
| Psiko-sosyal araç olarak iletişim düzenini açıklar. |
|
10
| İşletmelerde çeşitli iletişim teknolojilerini kullanma yöntemlerini açıklar ve uygular. |
|
12
| İş hayatında astlarıyla ve üstleriyle etkili ilişki kurma şekillerini açıklar |