| Sıra No | Açıklama |
|
1
| Sağlık hizmetlerinde kalite kavramını açıklayabilir. |
|
2
| Kalite yönetim sistemlerini ve standartlarını (ISO, JCI, SKS) tanımlayabilir |
|
3
| Sağlık kurumlarında akreditasyon süreçlerini ve kriterlerini yorumlayabilir. |
|
4
| Hasta güvenliği, risk yönetimi ve kalite göstergelerini analiz edebilir. |
|
5
| Sağlık kurumlarında performans ölçümü ve değerlendirme yöntemlerini uygulayabilir. |
|
6
| Sürekli iyileştirme ve toplam kalite yönetimi (TKY) yaklaşımlarını sağlık hizmetlerine uyarlayabilir. |
|
7
| Hasta ve çalışan memnuniyetini artırmaya yönelik stratejiler geliştirebilir. |
|
8
| Sağlık kurumlarında kalite kültürü oluşturma ve değişim yönetimi süreçlerini değerlendirebilir. |
|
9
| Dijitalleşme ve sağlık bilgi sistemlerinin kalite yönetimine etkisini tartışabilir. |
|
10
| Sağlıkta kalite yönetimi kapsamında etik ilke ve hasta haklarını gözeterek karar verebilir. |